Najczęściej zadawane pytania

Dzień dobry! Cześć! W tym miejscu znajdziesz informacje jak się przygotować do moich usług oraz inne równie niezbędne treści!

 

Jak przygotować cerę do makijażu?

  1. Na usługę należy zjawić się bez makijażu, brwi powinny być wyregulowane, a ewentualny wąsik usunięty;
  2. Odradzam testowanie zabiegów kosmetycznych oraz intensywne opalanie się w tygodniu poprzedzającym usługę;
  3. Usługi fryzjerskie (ułożenie fryzury) należy umawiać przed wykonywaniem makijażu;
  4. Cerę oczyszczamy dzień wcześniej (peelingiem enzymatycznym dobranym do jej typu) i nawilżamy kremami lub maseczkami;
  5. W dniu usługi twarz myjemy i nakładamy krem nawilżający;
  6. Jeśli przygotowujesz się do swojego ślubu (lub innego ważnego wydarzenia), to warto zadbać o swoją cerę nawet kilka miesięcy przed planowaną uroczystością korzystając z usług dermatologa, kosmetologa, a nawet dietetyka czy endokrynologa.
  7. Z działań długofalowych pamiętaj o codziennym piciu wody i stosowaniu preparatów przeciwsłonecznych.
  8. Napisz do mnie, a przyślę Ci ładnie opracowane zalecenia – przydatne zwłaszcza, jeśli na makijaż umawiasz swoich klientów/pracowników i chcesz, żeby prezentowali się fantastycznie.

Jak przygotować miejsce usługi?

  1. Proszę o przygotowanie stołu lub biurka oraz jednego/dwóch krzesełek podobnej wysokości w dobrze oświetlonym pomieszczeniu (krzesełek nie trzeba szykować w przypadku usług, na które zabieram swoje krzesło wizażowe);
  2. Blat, na którym zostaną wyłożone kosmetyki powinien być czysty i w miarę możliwości pusty. Pędzelki/gąbeczki, z których korzystam zawsze odkładam na jednorazowy ręcznik;
  3. W pobliżu musi znajdować się źródło prądu, aby podłączyć lampę;
  4. Jeśli w trakcie makijażu ma być wykonywany reportaż z przygotowań lub zdjęcia z backstage’u warto zadbać o otoczenie, w którym będziemy wykonywać usługę – przygotować niezbędne akcesoria, dodatki czy kreacje (w przypadku próby makijażu dla Pakietu Ślubnego zawsze omawiam te kwestie w trakcie tej usługi);
  5. Napisz do mnie, a przyślę Ci ładnie opracowane zalecenia.

Ile trwa usługa?

  1. Czas trwania makijażu podany jest przy ofercie danej usługi;
  2. Kolejne makijaże wykonuje w odstępach 5-10min – jest to czas niezbędny na wymianę pędzli i gąbeczek na nowy zestaw dla następnej klientki oraz posprzątanie stanowiska;
  3. Do czasu wykonania makijaży należy doliczyć dodatkowy kwadrans przed i po usłudze, którego potrzebuje aby rozłożyć/spakować wszystkie rzeczy i odpowiednio się przygotować do pracy;
  4. W przypadku zleceń biznesowych i komercyjnych lub większej liczby makijaży okolicznościowych mogę pomóc w oszacowaniu całkowitego czasu usługi i godzin, na które mają się stawić kolejni klienci/klientki;
  5. Proszę o punktualność – spóźnienie się na usługę powyżej 15min może skutkować wykonaniem niepełnego makijażu lub jego odwołaniem.

Gdzie pracuję?

  1. Pracuję tylko i wyłącznie mobilnie – niezależnie od rodzaju usługi;
  2. Dojeżdżam pod wskazany adres na terenie Śląska, ale podążę za wizją klienta również i w dalsze rejony Polski;
  3. Na miejscu tworzę mini studio makijażu – zabieram ze sobą wyposażenie określone w ofercie lub ustalone w trakcie wymiany mailowej;
  4. Proszę o przygotowanie miejsca usługi zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi powyżej;
  5. Dojazd wyceniam wg prostej kalkulacji: 1zł za 1km liczone w obie strony.

 

Ile kosztuje dojazd?

  1. 1zł za 1km liczone w obie strony – podaj mi swój adres (miasto i ulicę), a wyliczę Ci dokładną stawkę;
  2. Dojazd nie jest uwzględniony w cenach makijaży – dzięki temu każdy klient płaci dokładnie tyle ile wynika z powyższej kalkulacji;
  3. Dojazd jest liczony do całego rachunku w miejscu danej usługi.

Jak wygląda kwestia płatności?

  1. Nie pobieram zadatków – w przypadku rezygnacji z usługi proszę o szybki kontakt, to samo gwarantuje ze swojej strony;
  2. Na zleceniach indywidualnych/prywatnych obowiązuje płatność tylko gotówką (proszę o przygotowanie dokładnej kwoty – mogę nie być w stanie wydać reszty)
  3. W przypadku zleceń firmowych wystawiam faktury (faktury bez VAT) i istnieje możliwość płatności zarówno przelewem lub gotówką za potwierdzeniem (druk KP) – proszę o wcześniejszą informację;
  4. UWAGA! Płatność w przypadku pakietu ślubnego – na makijażu próbnym wystawiam rachunek za sam makijaż próbny i dojazd (płacisz za wykonaną usługę i możesz zrezygnować z pakietu nie tracąc żadnego zadatku), a reszta kwoty za pakiet rozliczana jest w dn. ślubu (wraz z kwotą za dojazd).

Na jakich kosmetykach pracuję?

  1. Pracuję głównie na markach selektywnych i profesjonalnych m.in. Bobbi Brown, Clare Blanc, Estee Lauder, Laura Mercier, Smashbox, Make Up For Ever, Tarte, Anastasia Beverly Hills, Too Faced, Kryolan;
  2. W moim kuferku znajdują się również sprawdzone i starannie dobrane kosmetyki drogeryjne;
  3. Usługę rozpoczynam zawsze od dopasowanej do cery i potrzeb zlecenia pielęgnacji, a kończę utrwaleniem (wyj. niektóre sytuacje biznesowe/komercyjne przez wzgląd na specyfikę zlecenia).
  4. Wykonany makijaż na zadbanej skórze wytrwa nawet zabawę do białego rana.
  5. Każdej klientce zapewniam próbkę pomadki do poprawek (w wygodnym pojemniku z aplikatorem). Bibułki matujące dostępne są w pakiecie poprawkowym Pakietu Ślubnego i niektórych usługach dla biznesu.

 

Co zabieram na zlecenia?

  1. W standardzie zawsze posiadam przy sobie w pełni wyposażony kufer oraz lampę pierścieniową typu ring – dzięki temu jestem w stanie zawsze wykonać profesjonalny makijaż niezależnie od oświetlenia;
  2. Na pakiety ślubne dodatkowo zabieram ze sobą profesjonalne krzesło wizażowe, które gwarantuje nie tylko wygodę klientki, ale również wygląda wyjątkowo profesjonalnie w trakcie usługi.
  3. Krzesło wizażowe zabieram ze sobą również na zlecenia biznesowe/komercyjne po wcześniejszych ustaleniach;
  4. Dla klientek indywidualnych zawsze mam przygotowane kępki – ich doklejanie i zużycie wliczone jest w cenę makijażu oraz próbkę pomadki w wygodnym pojemniczku z aplikatorem do poprawki;
  5. Panny Młode mogą liczyć na pakiecik poprawkowy – oprócz próbki pomadki w pojemniczku z aplikatorem otrzymują ode mnie bibułkę matującą
  6. Na zlecenia firmowe/komercyjne zabieram oprócz powyższych rzeczy również przezroczyste pelerynki, żeby zabezpieczyć odzież moich klientek.

Jak dbam o BHP?

  1. Każda klientka ma wykonywany makijaż czystym i zdezynfekowanym zestawem pędzli, gąbeczek i puszków;
  2. W swojej pracy używam jednorazowych aplikatorów, a użyte kosmetyki są regularnie czyszczone i dezynfekowane;
  3. Przed usługą przeprowadzam wywiad dot. stanu cery i zdrowia klientki (ew. alergie, nadwrażliwości, choroby skóry i oczu);
  4. WYTYCZNE COVID! Pracuję w maseczce, rękawiczkach, stosuję wzmożony reżim sanitarny, a przed usługą moi klienci (oraz ja sama) wypełniają ankietę dot. swojego stanu zdrowia.

 

Czy makijaż próbny ślubny jest obowiązkowy?

  1. Makijaż próbny ślubny jest obowiązkowy.
  2. Na próbę najlepiej umawiać się w terminie nie krótszym niż miesiąc do daty ślubu (ale nie dłuższym niż 2 miesiące).
  3. Próby wykonuję zwykle w tygodniu w godzinach porannych. Dojeżdżam do klientki i dojazd ten jest płatny.
  4. KORZYŚCI: Próba pozwala na dokładne ustalenie wizji makijażu, przetestowanie go i wprowadzenie ew. zmian. Dzięki niej dowiemy się wcześniej, jeśli miałyby wystąpić jakieś alergie czy podrażnienia. Wypełnimy wspólnie formularz klienta, zrobimy zdjęcia, a Ty zyskasz pewność i spokój, że będziesz się prezentowała fantastycznie w dn. swojego ślubu.
  5. Na próbę warto też umówić swoją mamę! Dzień ślubu jest dla niej równie stresujący, co dla Pary Młodej, a często jest to jej pierwszy profesjonalny makijaż (czy klejenie kępek!). Warto dać mamie szansę na przetestowanie swojego weselnego wizerunku, tak aby się z nim oswoiła i również miała możliwość na spokojnie wprowadzić ew. poprawki.

Jak odtwarzam makijaż próbny w dn. ślubu?

  1. W trakcie próby wypełniam formularz klientki zawierający wszystkie niezbędne informacje o stanie cery i zdrowia oraz spis użytych kosmetyków;
  2. Formularz zawiera również Facechart – zarys twarzy, na który nanoszę dokładniejsze informacje o wykonanym makijażu (np rozrysowane dokładnie długości użytych kępek);
  3. Wykonuję zdjęcia przed i po makijażu, jako ostateczne zabezpieczenie 🙂
  4. Po próbie zawsze kontaktuję się z przyszłą Panną Młodą – oceniamy jak propozycja mojego makijażu sprawowała się w ciągu całego dnia i czy wprowadzamy ew. poprawki – wszystkie zmiany nanoszę na formularz klienta (i mam o ze sobą oczywiście w dn. ślubu);
  5. Biorąc pod uwagę powyższe czynniki próba makijażu może trwać nawet dłużej od faktycznego makijażu w dn. ślubu i dlatego ich cena jest identyczna.

 

Jak umówić się na usługę?

Skorzystaj z jednej z opcji:

  1. Wyślij mi wiadomość korzystając z zakładki Kontakt lub formularza na stronie startowej
  2. Napisz do mnie na moim profilu firmowym na Facebooku.

W przypadku zapytań o dostępność terminu proszę o podanie niezbędnych informacji, takich jak: rodzaj usługi, termin, lokalizacja (miejscowość i ulica), liczba osób do pomalowania.

Pamiętaj, że zawsze możemy umówić się na wirtualną kawę! Wszystkie ustalenia potwierdzam wtedy w wiadomości mailowej 🙂

Najważniejsze punkty Regulaminu!

  1. Spóźnienie się na usługę powyżej 15min może skutkować jej odwołaniem lub wykonaniem niepełnego makijażu.
  2. W przypadku nieprzygotowania odpowiedniej ilości miejsca i czystego stanowiska pracy dla makijażystki zastrzegam sobie prawo odmówić wykonywania usługi.
  3. Zastrzegam sobie prawo do odstąpienia od wykonania usługi w przypadkach takich jak choroba czy wypadek. Zobowiązuję się do jak najszybszego poinformowania o tym klientki i w miarę możliwości zorganizowania zastępstwa.
  4. Zgadzając się na wykonanie zdjęcia przez wizażystkę klient wyraża zgodę na wykorzystywanie wizerunku w celach przedstawienia przykładowej jej pracy, jako element portfolio rozpowszechniane w mediach elektronicznych (w szczególności na stronach internetowych). Tym samym również klient oświadcza, że wykorzystanie wizerunku zgodnie z niniejszą zgodą nie narusza niczyich dóbr osobistych ani innych praw. Niniejsza zgoda udzielona jest nieodpłatnie.

Nowe punkty regulaminu w związku z pandemią Covid-19 (obowiązuje od dn. 18.05.2020 do odwołania):

  1. W trosce o bezpieczeństwo moich klientek oraz moje własne mam możliwość odwołania/odmówienia usługi, w przypadku gdy klientka/klient:
    – ma objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
    – jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
    – zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
    – w ciągu tygodnia miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.
  2. Zastrzegam sobie prawo odwołania/odmówienia usługi w przypadku, gdy osobiście dotkną mnie powyższe zastrzeżenia. W miarę możliwości (zdrowotnych i technicznych) postaram się pomóc znaleźć zastępstwo.
  3. Usługa będzie potwierdzana dzień przed jej terminem, a w dn. spotkania klientka/klient będzie wypełniał ankietę dot. stanu zdrowia.

 

Najważniejsze jest oczywiście to...

...co mogę Ci JESZCZE zaoferować!

Uwielbiam stałe współprace! Dzięki temu dokładnie znam Wasze oczekiwania i mogę dostosować się maksymalnie do rytmu pracy na zleceniach.

Dodatkowo, oferuję korzystniejsze wyceny za swoje usługi, do kufra dokupuję produkty z myślą o Waszych potrzebach, a moja wiedza pielęgnacyjno-wizażowa jest do Waszej dyspozycji również po zakończonym projekcie 🙂

A może by tak również specjalne podarunki lub zniżki dla stałych klientów indywidualnych? 🙂

Ufff! Dotarliśmy do końca!

Mam nadzieję, że sprostałam zadaniu i znalazłeś tu potrzebne informacje. Każda z przygotowanych przeze mnie ofert również zawiera bardzo dokładny opis usług! Jeśli jednak coś mi umknęłochcesz nawiązać współpracę lub zapytać o dostępność terminu – napisz do mnie! 🙂 

Pozdrawiam, Monika

 

Zamknij menu